مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

شفر نامه تأیید را به فیفا ارسال نکرد | باشگاه استقلال در تلاش برای ارائه اسناد

  • کد خبر: ۴۸۷۹۱
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
شفر نامه تأیید را به فیفا ارسال نکرد | باشگاه استقلال در تلاش برای ارائه اسناد
با امتناع شفر از ارسال مستندات دریافت مطالبات خود، سران باشگاه استقلال خودشان وارد عمل شدند و اسناد مربوط به واریز وجوه به حساب این مربی را در اختیار فیفا قرار دادند تا پنجره نقل‌وانتقالاتی‌شان باز شود.

گروه ورزش، شهرآرا نیوز، درحالی که بعد از واریز تمام وجوه درخواستی وینفرد شفر قرار بود این مربی آلمانی نامه تأیید دریافت مطالبات خود را به فیفا ارسال کند، این مربی از ارسال نامه خودداری کرد. شفر در شرایطی چنین رفتاری با باشگاه استقلال انجام داد که بارها گفته بود به محض آنکه باشگاه استقلال مطالباتش را بپردازد، نامه تأیید را به فیفا ارسال خواهد کرد اما ظاهرا او به‌دلیل اینکه باشگاه استقلال حاضر به پرداخت بدهی پسرش نشده از چنین اقدامی سرباز زده است تا آخرین تلاش‌های خود برای تأخیر‌انداختن در روند بازگشایی پنجره نقل‌وانتقالاتی استقلال را هم انجام دهد. با این حال سران باشگاه استقلال که طبق قوانین فیفا می‌توانند خودشان اقدام به ارسال اسناد مربوط به واریز مطالبات شفر را انجام دهند، در این راستا اقدام‌هایی انجام دادند و تمام مستندان را به فیفا ارسال کردند تا هرچه زودتر پنجره نقل‌وانتقالاتی استقلال باز شود. با‌توجه‌به اینکه در قوانین فیفا آمده است که در چنین شرایطی یا فرد طلبکار یا طرف بدهکار می‌توانند اسناد خود را به فیفا ارائه دهند، باشگاه استقلال نیز دست روی دست نگذاشت و منتظر شفر نماند و خود مدارک مربوط به واریز وجوه درخواستی را به فیفا ارسال کرد. طبق پیش‌بینی بخش روابط بین‌الملل باشگاه استقلال به محض آنکه واریزی‌های باشگاه استقلال به مربی آلمانی تأیید شود، پنجره نقل‌وانتقالات باز می‌شود و دیگر به تأیید شفر نیازی نیست.

باشگاه استقلال تمام وجوه را به حسابی که گفته شد متعلق به کشور کرواسی است واریز کرده و اسناد آن را برای فیفا نیز ارسال کرده است. مبلغ بدهی وینفرد شفر ۶۱۳ هزار دلار بود که باشگاه استقلال در ۳ مرحله این بدهی را پرداخت کرد. حتی در اسنادی که باشگاه استقلال ارائه کرده از این مبلغ ۷۰۰ دلار هم بیشتر به حساب شفر واریز شده است تا احیانا مشکلی به وجود نیاید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->